momandnathalie

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

ny vagn

Av nathalie andersson - 25 oktober 2012 20:12

I morse sålde vi våran syskon vagn för att jag inte blev så jätte nöjd med vagnen ändå.. Den var för klumpig och för trång för barnen. Vill ha en smidig vagn då vi åker buss. Så idag titta vi på en vagn och den följde med oss hem. Nu är vi nöjda på riktigt ;-) hitta även ett par vinterstövlar till Vincent på fejjan (oanvända) så nu har han det! Skönt!

Den 9e nov bär det av till Örebro.. Då ska vi börja behandla Vincents märke på riktigt.. Min plupp!

Ny vagnen! Vincent håller koll på syrran!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie andersson - 16 november 2012 14:21

                      har vart ute i fina vädret idag, även att vincent blir 18 månader idag. bara 6 månader till 2års dagen!                ...

<3

Av nathalie andersson - 13 november 2012 10:57

Av nathalie andersson - 12 november 2012 17:18

har haft problem med amningen och har haft en rejäl inflamation i bröstet som jag skrev i förra inlägget.. amningen gick iaf åt skogen.. jag som verkligen såg framemot att amma denna gång. men går det inte så går det inte. och jag är inte en sämre ma...

Av nathalie andersson - 7 november 2012 18:10

Noomie har haft torsk i munnen och det drabbade även mina bröst.. Fy, så ont jag har.. Har vart på bvc idag med fröken och hon väger nu 4800g och är 56 lång. Stora tjejen växer! Och när vi var där så kom värsta frossan, satan vad jag frös.. Mjölkstoc...

Ovido - Quiz & Flashcards