momandnathalie

Alla inlägg under juni 2012

Av nathalie andersson - 30 juni 2012 21:26

jag är helt slut, ärligt.. HELT SLUT. ligger i soffan och kommer att somna vilken sekund som helst känns det som.. ja då kommer frågan, vad har jag gjort idag? mhm. inte så mkt faktiskt förutom att ha vart på fotboll och bara vart hemma och ha haft emelie och othilia på besök. konstigt nog blir jag trött av det;) ne nu ska jag våga mej och kolla på godzilla utan att bli rädd. hej svejs! 

Av nathalie andersson - 28 juni 2012 20:17

hejsan, idag har vi typ cyklat hela dagen.. första gången för vincent, och han tyckte det var hur kul som helst. skratta och klappa mej på ryggen och vela att jag skulle cykla fortare! han njööt verkligen :D

gohjärtat mitt! 

vi kanske inte ser så himla glada ut på det dära kortet, haha ;)


Av nathalie andersson - 27 juni 2012 22:07

 


Du och jag varje dag,
Du och jag i höga krav.

Du och jag för alltid kära,
För du är min lilla stjärna. 

Av nathalie andersson - 26 juni 2012 18:08

ny vecka och så går jag in en ny vecka, 26 (25+0) var ju nyss i vecka 20 tycker jag? veckorna rullar faktiskt iväg.. men känner mej inte direkt gravid, glömmer lixom bort. och jag tycker inte heller att det bökas där inne så mkt, men det beror nog på att moderkakan ligger i framvägg. mer liv i vincent när han låg i magen, och det kan nog bero på att man tänkte mer på graviditen då. för nu har jag en ettåring här hemma som tar alla krafter från en.. som igår tex, var vi inne på en leksaks affär.. och han skulle ha allt, annars skrek han. han är ett år och har redan börjat?;) 


är det bara jag som tycker att jag är större på den vänstra bilden? 

v 24 (23+1)  och på den högra bilden är från idag. v 26 (25+0)

    




Av nathalie andersson - 25 juni 2012 13:03

heeeej! som ni har märkt så tog jag mej en vilo helg från datan när det ändå var midsommar.

så tänkte berätta lite om våran midsommar.. 


i fredags åkte vi till mamma och lasse i stugan.. började väll inte så bra, båten sluta att funka mitt ute på vattnet så vi åkte in i vassen och blev stående där, haha. men tur så var uffe på sjön och fick bocksera oss till stugan;) så vi kom till stugan tillslut! vi hade det jätte trevligt där, åt go mat och spelade kubb. när det väl var dags att åka hem tog lasse en annan båt, men även den slutade att funka mitt på vattnet och vi drevs in i vassen igeeeeen. vi fick ro tillbaks till stugan, men tur så var sucka på sjön och fick skjussa hem oss. haha, vi hade iaf tur med vädret;D


 

   

 

     

    

   

   


Av nathalie andersson - 21 juni 2012 13:01

heeeej! 

idag på förmiddagen har vi vart ute (som ni kommer att se på bilderna) men tyvärr så går solen bara i moln nu tråkigt nog.. så passar vell på att göra ett inlägg, vincent sover även. jaja. roligt inlägg va?!;)

               



imorse när vincent vakna, log han och skratta åt mej och även drog i mitt hår. jag såg lite annorlunda ut i morse än då jag la han igår kväll som blond. mammas älskling! men är faktiskt riktigt nöjd mer håret.. orkade inte hålla på med håret innan, blondering hela tiden.. håret såg ut som skit ju!! men sparade lite ljust, nöjd! 

   


Av nathalie andersson - 19 juni 2012 18:07

vincent sover nu efter att ha vart vaken hela dagen, så jag passar på och njuter i soffan med datan i knät. ser fram emot morgon dagen, det ska först mysas på borgaparken med emma och molly och senare på kvällen ska det bevisas med amanda att det är "lill lördag" med massa gotta, tex pizza som är så efterlängtat! även att jag ska göra något med mitt hår, men vet inte riktigt vad än.. men det kommer bild bevis:) 

jag själv tycker att magen inte har växt nått, tycker jag var större för någon vecka sen. och jag har verkligen inte samma mag form som när jag väntade vincent, nu är den lixom mkt rundare. flick mage altså! jag försöker att sätta mej till ro ibland och känna efter sparkar men bland glöms det lixom bort, tyvärr. men på kvällen då vi ska lägga oss då börjas det där inne och på morgonen. så mysigt! går in i vecka 25 idag, så då bjuds det på bild. tänker lägga ut mag bilder varannan vecka bara så ni vet:)

   

Av nathalie andersson - 18 juni 2012 20:38

så var denna dag snart slut, vincent sover och jag är ny duschad.. men dagen var iaf fin för en stund, hann och vara ute då det var som finast. kom hem vid 13 och vincent somna som en stock och vakna inte förens 16. skönt att ligga nakenfis i sängen där det var svalt! dom dära 3 timmarna hann jag och älskling att göra mkt, typ som att storstäda! så nu är det rent! upp tidigt imorgon och tvätta kl 07, roligt! visst man är uppe vid den tiden, men då vill man bara ligga och mysa i soffan ju.. inte springa upp och ner med en massa tvätt.. men det måstes ju;) nä nu ska jag ropa på gubben, så det blir nån film ikväll. hej så länge! 

 

ja, jag är ju ny duschad! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards