momandnathalie

Alla inlägg under september 2012

Av nathalie andersson - 30 september 2012 18:49

Fortfarande ingen bebis, endast 8 dagar kvar till bf och idag tog vi tag i att bädda spjälsängen.

I fredags hade jag känningar, typ som "mensvärk" hela dagen.. Men det ledde ingenstans.. Resten av helgen har det vart lugnt.. Vill att det ska vara dags nu, vi vill ha våran bebis här!

Av nathalie andersson - 25 september 2012 21:50

Kan det hända nånting, jag vill känna lite förvärkar och sammandragningar.. Jag vill att det ska vara dags nu, har väntat länge nu! Vill inte gå över som jag fick med Vincent, 10 långa dagar.. Hellre 10 dagar för tidigt. Barnet får komma ut nu.. Men vill nog gotta sej ett tag till känns det som.. I morgon ska köpa kassar med ananas och göra marcus lite glad mot kvällen, haha! Sägs att det ska funka! ;-)

Vecka 39 idag, 13 dagar kvar till målet!

Av nathalie andersson - 23 september 2012 17:18

Endast 15 dagar kvar till 8e oktober, shit.. Det är snart.. Och rättare sagt det kan hända när som helst. Snart har vi våran dotter, vincents lilla syster här. Jag kan fortfarande inte förstå helt att vi snart kommer ha en bebis här och se henne utvecklas precis som vi har gjort med vincent. Och vincent kommer bli så stor!

Storkillen!

Av nathalie andersson - 21 september 2012 14:12

Igår gjorde vi trippen till Örebro, åkte här ifrån kl 7 på morgonen och var framme 11.30 Det blev en bra bit med bilen och Vincent var så duktig, inte ett gnällande! 12.30 hade vi tid hos läkarna, dom berättade för hos om laserbehandlingen. Vi gjorde ingen behandling denna gång. I oktober skulle jag tro att vi ska börja behandla. Då ska vi få bo på hotell natten innan då behandlingen är så tidig, även att Vincent inte får äta på 6 timmar innan behandlingen :( han ska sövas innan ingreppet och läkarna sa att vi såklart får sitta med honom när han somnar men vette fan om jag kommer att klara det.. Tur att hans pappa är starkare än mej. Men kommer att såklart vara där när han vaknar upp. Ingreppet tar ca 15-30 min, så det går fort. Dom försöker att göra 4 behandlingar om året och det kommer att ta 5 till 10 behandlingar för Vincent. Så det kommer bli mkt åkande nu dom här 2-3 åren. Även kommer märket att bli blått som ett blåmärke efter varje behandling:p

Som sagt gör vi det för Vincents skull, med eller utan är han värdens finaste! Märket kommer inte att försvinna helt, kommer alltid att vara där. Men det kommer att blekna en hel del. Så märket kommer alltid att vara Vincent.

Mamma och pappa älskar dej mest av allt gubben!

Av nathalie andersson - 11 september 2012 10:30

Idag gjorde det verkligen ont i hjärtat att lämna Vincent på dagis. Han blev så lessen och vela inte släppa taget om mej. Fick verkligen bita ihop så det inte kom tårar. Vela bara ta med mej han hem! Det var det här jag gruva mej för.. Men förhoppningsvis så gick allt bra och han glömde bort när han kom in till dom andra barnen och till lek rummet. Ska hämta han kl 12 idag, och det är snart som jag längtar!!

Av nathalie andersson - 10 september 2012 16:14

Det här med namn är jätte svårt tycker jag.. Mkt svårare med flick namn.. än idag är våran bebis namnlös.. Men har faktiskt hittat mej ett namn som jag aldrig har hört förut och passar jätte fint med Vincent tycker jag, (ett måste är att det ska passa med Vincent) så vi får se om det blir en liten (c) <3

Av nathalie andersson - 10 september 2012 15:31

Marknan har rullat på hela helgen men vi rullade in endast igår och det blev vi nöjd med. Vincent fick åka några karuseller och det tyckte han var kul, fast han blev lite rastlös när han fick sitta still för han vela ju lixom vidare till nästa ;-) fick även med oss strumpor, roliga text t-tröjor till Vincent och nogat (ett måste) och en pistol till Vincent och så vann jag såklart en hammare :-D rolig dag med bra väder!

Presentation


22 år, mamma till vincent och noomie!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards