momandnathalie

Alla inlägg under maj 2012

Av nathalie andersson - 30 maj 2012 16:43

jag funderar skarpt på att ta bort min facebook, så mkt snack och skvaller där. men vad ska jag göra när jag inte har nått att göra? hur ska jag kunna veta allt? haha. ne men man har ju mkt kontakter igenom fb.. men man har ju lixom mobiler oxå?, eller är dom bortgömde totalt? för om jag söker, vill prata med någon så går jag in på fb.. när man lixom bara kan ringa? jaja. sen alla bilder tex.. ne men jag funderar på att ta bort den för att jag inte orkar med det, så mkt snack och alla vet vad man ska göra innan man har gjort det..typ.. OCH facebook är väldigt beroende framkallande, det är ju sjukt hur den dära sidan kan förföra en.. men om facebooken ryker så ska jag fortfarande ha kvar bloggen såklart. vi får se, hörs :D 

Av nathalie andersson - 29 maj 2012 13:37

 


en timme sen jag skrev förra inlägget och mitt lilla hjärta sover fortfarande, han sover verlkligen jätte bra och skönt i sin puff. sovit nu i drygt två timmar. man blir lite rastlöst;)  men har hunnit med att bara sitta i soffan, druckit kaffe med pappa på balkongen och diskat. ja undra vad jag ska göra nu, fixa nå mat tills han vaknar kanske :) hej så länge!

Av nathalie andersson - 29 maj 2012 12:32

heej. den här förmiddagen har känt som en evighet.. klockan går så grymt sakta. men när vincent har vaknat så måste vi göra nått.. gå ut blir det nog, få lite luft. men vädret är inte så lockande. vi får se vad vi hittar på.


22 fulla veckor i dag, och det här går oxå sakta tycker jag. jag känner mej inte äns gravid, bara fet;) bara man kommer in i vecka 30 då rullar det på tycker jag. och bara det kan bli SOMMAR på RIKTIGT så kommer det gå jätte fort. sommaren rusar alltid iväg, whops så var det marknaden och då är det lixom höst. 


även att jag håller på och blir blond igen.. jag kan bara inte vara mörk! blond är lixom jag, några omgångar till måste jag färga innan det är bra.. sen så ska det klippas! :) 

 


Av nathalie andersson - 26 maj 2012 21:28

nemen hej, var några dagar sen nu men det har ju varit och är toppen väder ju. så har lixom inte vart att man har suttit vid datorn.. men nu har jag väldigt tråkigt och tänkte oxå göra ett väldigt tråkigt inlägg men ni vet iaf att jag lever. men men, vincent sover sen 19 och gubben är ute på och jag gör absolut ingeting föruton att bli galen på mobilen som vägrar funka!! så det är ganska svårt att få tag på mej nu.. gha!! 


hejs svejs!!!!!!!!!!!!!

Av nathalie andersson - 23 maj 2012 20:30

andra dagen det verkligen har vart toppen väder, så underbart skönt! jag och vincent hade mjukglass premiär idag med simone och hennes lilla familj. mysigt!
nu vill jag ha fredag då jag och vincent ska umgås med emma och molly. och jag ska även passa på och kolla på kläder åt mej själv och till vincent såklart, för det behövs nu kan jag lova.. det är inte bara vincent som växer utan jag med;) 


justia, som sagt så var vi på bvc idag, han väger nu 11.8 kg och är 81.5 cm lång, stor killen våran. och dom dära förbaskade sprutorna var inte kul, usch så lessen han blev. men han har inte reagerat på sprutorna nånting nu idag/kväll. så får se hur natten blir. 


mitt finaste ute i solen

 

Av nathalie andersson - 23 maj 2012 09:50

idag mellan 11-15 får vi inte vara i trapphuset då dom ska göra nå med golvet.. och vi ska vara på bvc kl 14.15 så innan kl 11 får vi gå ut.. sen kl 12 åker vi in till stan och umgås med simone och lilla alicia en stund innan det är dags för bvc. och gud så länge sen det var, typ 2 månader sen. kul och se nu hur mkt han väger och hur långa han har blivit och ska ju även ta dom dära förbaskade sprutorna oxå.. men dom andra två gångerna gick det jätte bra, så peppar peppar på att det går super idag oxå :) hej svejs så länge!

Av nathalie andersson - 22 maj 2012 10:05

hej hej, vincent sover nu en sväng. så fort han har vaknat så ska vi fika sen gå ut en sväng. även att jag går in i v 21 idag, så bjuder på lite magbilder! och dom hära veckorna hade jag tänkt att bjuda på magbilder: v 21 (som idag) v 23 och vecka 25. vi börjar så :)


v 20+0 (v 21) 

     

Av nathalie andersson - 21 maj 2012 21:16

hej hej! 
nu på kvälls kvisten har vi haft besök av simone, fredrik och lilla alicia! vi fika upp det sista och vincent fick sej en kul leksak, tack så jätte mkt! även fick man ju nosa på bebis, åh gud så liten och såå sööt! längtan blev ju ännu större nu och så stor vincent blev, tänk vad stor han blir sen lixom när den lilla kommer. åhh.. måste snart inse att min lilla bebis ska bli stor och även storebror. men än så länge är han min lilla bebis;)


fina alicia! 

  

 

vincent blev lite nyfiken på vad det var för en liten människa som låna hans puff :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards